Nästan mitt i veckan

Jag har praktik hela veckan på dagis i kaxås. Jag älskar barn¨.
Helgen vart väldigt lugn, hade sagt ifrån mej skinkcuppen, skulle inte spela hade jag bestämt mej för.
men sarah ringde och tjata, så till kvarten for jag dit.. stog tre matcher. slutade 3:a. De va väl helt okej. Åsså kom ja på att d är riktigt kul å spela fotboll!

Längesen ja träffa Johanna nu. ja för hon e ju så upptagen med sitt ;)

Har egenltigen inte hänt så mkt sen sist ja skrev...¨
Ja e trött hela dagarna, vet inte vad det beror på.
Just nu händer det ingenting.. allt bara går runt runt.
Behöver ha nåt att se fram emot och längat till....
Men just nu finns det inget..

Vad händer på nyår tex ? Ja har absolut ingen aning....

Näe, nu ska ja ta å leta rätt på mina längdskider, nu ska d åkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0