Måndag ?

Hatar måndagar.

Idag har ja inte ens klivit upp lr klätt på mej, har bara legat i min förbannade jävla säng framför tv:n hela dan.
Sara höll mej sällskap ett tag. Vi har kikat på One three hill. Finns här för dej sara!
Johanna sluta jobba, så då for hon å sara hem till Nälden..
så har ja legat typ 5 tim för mej själv å kikat på oth,
När jag är för mej själv, tänker jag på tok för mkt.. Drf ja undviker å vara själv..
Sånna dagar, saknar ja min Pappa så d gör ont. Ja tror inte att d är nån som först¨år hur ont d gör,
Å känna att d finns absolut ingenting att göra åt saken ? det spelar ingen roll hur många år det går. Saknaden är lika stor varje dag,  Eftersom ja inte kan prata känslor, så skriver ja istället. Måste få ur mej d på nåt sätt..

Michael Bolton - I promise You. 
 

Jag kommer ändå alltid att vara pappas flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0