Sms kungen.

En hel vecka till avklarad.
må-to som vanligt, skola jobb å tråk.
I fredags så va d kalas hos LG, d va trevligt tyckte jag : )
När ja vakna i lör morse, så märkte jag att ja inte fått med mej min NYA kamera hem.
blev lite lätt irriterad å ringde niklas, men där va den inte. Åsså vart ja arg, å tänkte ååh, nån idiot som har tagit den!
Å idioten var min egen bror. :) Så den va inte borta som tur vaar!
Tur ja har så stor koll!

Min hagge börjar bli gammal , han kan knappt gå,  måste nog ta ner han snart.fy va hemskt! : (



Näe, nu ska vi åka å börja dona lite i lgnh. den ska tapetseras å städas, å vi ska ut me gammalt å in  me nytt:)

Gammal Gamla Gammalt. `? Världens svårtaste ord å stava till.......

Kommentarer
Postat av: mia

Fyy.. lilla hagbert :(

2007-10-07 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0