Keep up the good work?

Den gråa trista vardagen..
Men de är iaf en massa snö ute som man blir glad av=)
Igår fick jag finbesök av Ante Malin anna och jennie, de var mysigt.
Och det låter som att de blir en utlandsresa i sommar oxå.. Härligt,
men vart ska man åka ?
Ska helst va billigt och mycket party, och finväder men inte för hett, och ölen ska mest va gratis. 
lr hur va de ante ;)

Tiden går så himla fort tycker jag.. Advent, Lucia Jul nyår.
Jag blev inte smal det här året heller. Undra vf :P Får väl bli
nästa nyårslöfte =)



Va iväg å fika me sarah idag, skönt att ta igen en massa prat som man missat.
du är en bra människa sarah!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte det lät som bullis det där..

2008-12-08 @ 20:17:27
Postat av: Sarah

Du är Denise :) Världens finaste människa tror jag bestämt :)

2008-12-09 @ 14:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0