Who are you foolin' now ?

Ja, vem är det jag försöker lura egentligen?
Ja går omkring, låtsas att allting är bra.
men egentligen är ja helt tom men samtidigt full av tankar och funderingar.
Ångest, Panik fyllda tankar om hur förbannat orättvist livet är.
Hur gör man, hur klarar man av att gå vidare?
Ja vet ju att man klarar det, men ja vet oxå att man aldrig glömmer
och aldrig förstår... Aldrig nånsin. Man blir arg, frustrerad ledsen
Gråter slår... Ja känslor är skit. Saknar den där knappen, den man kan stänga av allting med.
Fast man ska ju heller inte glömma att de är känslorna som får en att klara av livet..
dom bra känslorna.. för va gjorde man utan dom?

Man har olika öden... Hur kan det komma sig att vissa inte behöver vara med om något?
Och andra måste... Ligger man länge å tänker på allt, vart man tar vägen vad som händer,
då blir det kortslutning i huvet och man fattar ännu mindre än innan!

Så vad är det då som gör att man inte bara lämnar allt, skiter i allt...
Ja ja vet ingenting ja.. finns d nån som gör de?
Den dagen....

det är bara så orättvist och INGEN är värd att ha den där klumpen i magen som bara växer och växer,
tillslut är den så stor så de känns som man ska explodera. Ont gör de, överallt innuti utanpå.
Jag hatar det, jag blir bara argare, stänger allt inom mig med ett leende på läpparna och får alla att tro att allt är bra.

Ja nu har ja fått ur mej lite iaf......... Hejdå



.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Denise, jag må träffa dig :) <3

2008-12-04 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0