Trött på att

va sjuk.

Jag är helt inne i "våra bästa år". Det går ungefär 17 ggr per dag på 3:an..
det är det enda som går att titta på.  Allt annat är ännu sämre.
Har egentligen praktik nu, i Nälden hos 3:orna. Skit kul äre.

Ja måste säga att nu är det absolut ingenting kul som händer, man har inget att se fram emot. de suger ju..
Har inte sett mina kära vänner på hur länge so helst.
Sarah sanna Marina JOHANNA Victor , Å ALLA andra.... Vart håller ni hus, vart håller ja hus ?
Kanske ska bli ändring på det nu ? Japp, blir nig staden i helgen... Ska kika på fotboll, vi har cup.. ja skulle ju egentligen ha varit med, men kan ju inte de pga av min förbannade hand, som gick av för nån helg sen...
Typiskt.....

Dags att det händer nåt va?

blev utmanad av JOhanna att skriva 10 saker jag är tacksam för ..
men nu e ja trött å less. så ja e fan inte tacksam för nåt =)

______________________________________________






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0