Aditro

I måndags började jag jobba igen, har inte jobba sen i påsk kanske de va ?
Aja, de e faktiskt skönt å va tebax.. ´Ja trivs bra, å de är roligt på dagarna.
Det som suger är att ja måste va i den här jätte trevliga stan när alla andra e hemma..
Finns knappt en själ som e i stan nu...  så det jag gör är  äter sover jobbar å försöker hinna me träningen...

I måndags skjutsa mamma upp mej på jobbet, det blåste, regnade och va svinkallt.
Hon släppte av mej, sa ha en bra dag... å sen tog hon ¨for till bulgarien... Lite avis e ja..
själv e man hemma i pissvädret.. Men men, inte så himla länge kvar till Grekland nu!

Gatufesten?
Ja nästa helg... De är ju som kul där, men ekonomin är ju inte på topp
Och om malin bangar så blir de ju absolut inte samma sak.
Men ja  kommer fara, Å Mallis, du ska me.. Vare sig du vill eller ej ;)
Annars blire bara du å ja söderbom :D

Nä nu ska ja lägga mej i min jävla säng å kolla på min jävla tv å sova jävligt gott!


                                                                            GATUFESTEN 07



PÖSSHEJ!None


Kommentarer
Postat av: Marina

pösss

2008-06-30 @ 05:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0