Less på folk

Ja har sovit ungefär ingenting inatt... Det är skit mkt folk som ligger på mitt golv i min säng och i mit badkar.
Jag hade bestämt mej för att inte göra nåt speciellt alls igår..bara va själv ja å anna hade vi tänkt. Men så blidde de ju inte.... för då kommer de fyra jävla hulliganer som inte tar sej nånstans...
å när ja väl fått tyst på dom så dom nästan sover. Nä men då ringer tjockhuvsmarina å säger att tre stycken till ska sova hos mej....
Har kommit på att onyktra människor är det jobbigaste som finns.
Så nu e ja skit less... ja vill bara gå å duscha å sen vill ja ut i finväret!  Men duscha de går ju inte eftersom det ligger en liten man i mitt badkar.....................



Så just nu hatar jag er mina vänner..... ;)


Lördag ? Hem till offerdal, ska plugga som aldrig förr... ska visa er att ja kan ja oxå :P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, även... "en liten man i mitt badkar" ;)

2008-05-10 @ 17:02:47
Postat av: anna

det ligger en neger i badkaret :O haha! lite kul hade vi ju åt Lucas iallafall. Men jag håller med, fulla människor är åt helvete jobbiga om man själv är nykter.

2008-05-11 @ 22:15:40
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0