den gråa vardagen.

Varje måndag morron är alltid lika jobbig.
Men sen när man väl flitt sej ur sängen så är de rätt okej.

36 % frånvaro har jag från skolan. Ingen höjdar siffra de.
Så nu ska jag försöka ta tag i de där... Bara ja kommer ikapp med allting nu  så ska ja
försöka att inte hamna efter igen. så svårt ska de väl inte va.......

På onsdag ska ja äntligen iväg och klippa mej, kommer inte ha nå hår kvar sen.
Ganska slitet nu..... Färga ska ja oxå göra, antingen ljusbrunt eller så funderar jag på rött ?
va tror ni?


Kommentarer
Postat av: Huggis

Jag tycker rött :D eller kanske lite rödbrunt?

2008-11-25 @ 17:28:03
Postat av: Körven

Jag tycker också lite rödbrunt, det skulle passa dej dempa :)

2008-11-25 @ 22:32:23
Postat av: amanda

fin blogg :)

2008-11-27 @ 22:14:31
URL: http://hellquistblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0