måndag, IGEN.

Ja nu ere måndag igen.
tillbaka på skolan, har inte varit där på en månad
eftersom vi har haft praktik.
Hatar iaf att vara tillbaka....

helgen då?
hehe ja.... händelserik som vanligt.

I fredags hade vi fest med jobbet.
det var super trevligt.
Åkte hem rätt tidigt ändå...
eftersom sunken hade min nyckel så kom ja inte in
i lgnh... så då gick ja på olearys en sväng.
sjukt mkt folk vare där. När kön äntligen va slut
så hitta ja som tur va Marina där inne..
Nä men då tappa ja min sko, åh ja hitta inte igen han.
vi leta men d gav inge vidare resultat.

Så ja fick gå hem med en sko.
min nyckel hade sunken uppe på
folkets hus. Min telefon hade lagt av...
Klockan var typ 02.
Måste ha sett ganska dum ut när ja satt utanför min port
med en sko och höll på frysa ihjäl.

Tur d finns snälla människor, för då fick ja låna en telefon av en
trevlig själ! Fick tag på mamma som TUR VAR va i krokom.
så då kom hon som en ängel och räddade sin hjälplösa dotter :D

Lördan?
Jo då vare fotbollsfest.
Jag och morin ska göra en come back i laget.
Jävligt pepp på å börja spela igen faktiskt.
Nä nu ska ja sluta skriva... Måste städa svinstian!!!!

Kram denise


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för i fredags :)



MÅste bara fråga? Vad är det med dej och tappa bort skor egentligen? :D

2008-11-03 @ 13:36:12
Postat av: denise

Haha.. ja ja vet inte. tredje skon på ett år typ. ganska dåligt.

2008-11-03 @ 14:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0