Pengar Pengar...

Det blir jämt heta diskussioner om pengar.
Ge mej en miljard så är de lugnt sen.
de gör mej så jävla förbannad.... Livet är för det första fruktansvärt orättvist..
Finns alltid dom som har de mycket sämre eller mycket bättre..
Ja har inte snusa på en och en halv dag. Kommer ja fortsätta ha de här humöre kommer ja aldrig sluta.
Ja e så jävla le så ja skulle kunna slå sönder nåt eller börja grina när som helst.....

Ja vill inte flyttta hem ja vill inte bo kvar på stortorget.
Ja vill egentligen inte gå skola, vill inte gå tilbaka till aditro.men va vill ja då? 
Ja vill ingenting för ja e världens suraste människa just nu.




Det är inte bara saknaden som är stor.
Allt annat är annorlunda, livet är annorlunda.
Istället för att få den hjälp man kanske behöver
får man klara det själv. Hitta lösningar, leta vägar
och ibland, rätt ofta. gör det ont. Många fortsätter trycka
på. NI trycker där de gör ont. Men ni förstår inte.
Ja kan inte räkna med att ni ska förstå. Men
svälj eran jävla stolthet nån gång. För de gör
mej arg ledsen och besviken. Men som sagt, ja kan inte
rökna med att ni ska förstå. Men då kan ni räkna med
att jag inte alltid är högst upp ler och tycker att det ni gör
är bra. för de tycker ja inte. Ja bara¨låtsas, för att ni ska må bra.




Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Tjo!

Nu har jag vart utan snus i en veccka =) Typ första 3-4 dagarna var värst, som bommul i huve å pissigt humör. Va som i min egen värld. Men nu är jag som bara på däligt humör när nån e jävlig med mig. Skulle däremot kunna sätta mig å grina för minsta lilla =) Moget! Nä, men kämpa på bruden! Gå in på slutasnusa.com å bli lite peppad!

Är det bara ringa dig när man vill ha chaufför nu då? =)

Nä, nu ska jag gå å spy lite, är hemma å har magsjuka! (man e inte så sugen på snus då, å det är ju iof bra!)



Pöss

2009-01-15 @ 07:34:40
Postat av: Denise

Men fan va duktig du e anna-karin :P Ja ja ska fortsätta försööka! De e iaf inte lätt =P Jajjemen, nu ere bara å ringa :D Din tur ¨å slippa köra jämt nu =)

2009-01-15 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0