det har varit helg..

Idag är det måndag igen, det är de jämt. Känns som det är måndag flera dagar i veckan...
de betyder slut på helg. Tråkigt.
Va har ja gjort då?

Fredag: Var hos malin i mitt andra hem =P Körde alkoholpåverkade människor hela kvällen.
Dängde malin på banka bäver, kanske 27 ggr =P Du e kass på de! =)
mer gjorde vi inte ...

Lördag: Åkte och hämta Johanna i stan, käka frukost i nälden och umgicks hela dagen..
sjöng lite och tog igen en massa prat! Mysigt!

Söndag: De var bil tvättar dagen... Malle tvätta den fantastiska toyotan och jag bmw:n..
Sen när vi tvättat klart skulle ja köra bort bilen.. men då hade ja visst haft musiken på i bilen lite länge så pärlan startade inte.. Fram med startkablarna, och pröva på nåt som man ikke gjort förut... Men d gick ju fint så tillslut fick vi igång han ;)

Ja de va min helg...

veckan? Jo, jag har praktik.. men ja va visst för sävlig och för lat för att fixa nån riktig praktikplats.
Så ja ska åka lastbil med LG, :D Blir fint de, men ja undrar va lärarna tycker om det :P Förmodligen blir dom inte jätte glad när ja talar om det!! hehe....

aja, saknar min marina iaf.
och i övermorn blir ju du stooor. 20 år, inte illa pinkat!

Nä nu ska ja göra nå vettigt.... säkert nå bra på tv,

hej

Kommentarer
Postat av: Malle

My toyota is fantastic. today, tomorrow, TOYOTA!

2009-03-16 @ 21:21:01
Postat av: denise

haha...

2009-03-16 @ 21:39:53
Postat av: Marina

Jag saknar dig hjärtat! MÅSTE PRATA

28e PARTA

2009-03-16 @ 23:28:34
URL: http://marinabackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0