Munsår är snyggt.

När allt är som värst.... värst värst värst.. Nä då får man ett stort fult munsår
så man ser ut som ett monster. Japp de får mej att må bättre.. hehe skit oxå.
 
Jag har förhoppningsvis fått tag på ny lägenhet.. Hoppas Hoppas att ja får den.
det skulle vara så skönt att för de första flytta, men sen oxå tänka på nåt annan ett tag.

Jag är hemma i kaxås nu, skönt är de..... Min telefon är näst in till ur funktion, så om ni tycker att ja e otrevlig som inte svarar så beror de på nallen.


Hejfej

Kommentarer
Postat av: Hugge

hej min älskade vän. jag hade också ett jättestort äckligt munsår förut, men nu är det pyttelitet :D du vet.. allt löser sig :)

2009-03-11 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0