Jag har tagit studenten!

Sjung om studentens lyckliga dar..

det är så typiskt att det alltid är dom två sista veckorna man kommer nära varandra i klassen,
det var lika dant när vi slutade 9:an.
Jag kommer sakna er!!

Måste även erkänna att flaket var bland de roligaste ja någonsin
gjort i hela mitt liv. Men det var BRA mycket tjorv innan allting var på plats..
studentdagen börja såhär.

- Marina ringer 06.20. Kl 0700 skulle jag har varit i Odensala på champangefrukost.
de blir stressigt som SATAN, hann inte ens kamma mej : (
- våran skjuts kommer om 5 min, ska ta på mej klänningen, men då e blixtlåset trasigt!!
jag blir tokig o ringer momma, hon kommer in till stan illa kvickt.(bästa momma)
- vi åker hem o syr klänningen, jeppe öppnar en cider till mej. över hela datorn.
jag ska skynda mig o platta håret när ja märker att ja har svarta plastgrejer i hela kaluffsen, min plattgång har smällt sönder o tyckte sig passa mycket bättre i mitt hår.
- Kommer på skolan mycket senare än alla andra.
- Fick mina betyg :P :(
- Precis innan ja ska hoppa på flaket inser vi att ingen varit på systemet. Bror fick ställa upp..
han hamnar i bilkö.
- Jag är sist upp på flaket.
- Klassen säger. DENIIISE! vi har inget ljud.
- vi måste ha en, skarv sladd, ett mobilt bredband en ny dator mm.
hahahaha.
- Min tel andvänds som nödlösning tills vi får tag på grejerna, och ni vet väl va ja lyssnar på för musik.
så första låten vi spelar är The funeral. haha
- När vi väl fått till dator o spotify mm så är ljudet ASKASST.
men va fan tyckte vi, o hade extremt roligt!!

Så man kan inte säga att min student dag gick som den borde. Men de vart bra tillslut ändå!




Sen måste ja tacka ALLA som kom på min studentmiddag i lördags, 50 dårar. o det var sjukt roligt.
ni är helt underbar!
o vilka presenter sen... TACK TACK TACK!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0