where did I go wrong?

Jag får ingen ordning på mig själv för fem öre. Jag orkar ingenting o ja vill ingenting.
Skolan får mej o bli tokig, tror inte att det är nån som förstår hur mkt skolan påverkar mig negativt.
Jag orkar verkligen inte, ja får ångest när ja vet att ja måste dit, ja får ångest när ja vet att ja inte går dit.
vill bara att de tar sluuuut nångång! den dagen när vi tar studenten kommer antagligen vara den bästa dagen i livet..
för då vet ja att ja ALDRIG mer behöver gå på wargen.

Ja vill åka bort. långt, långt bort!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vi är olika. Själv skulle jag göra vad som helst för att slippa jobba och sitta vid skolbänken resten av mitt liv. Men jag förstår att det känns tungt. Men vi kanske kan träffas å surra över en go´middag någon kväll framöver? Denna vecka är lite tajt, men vad tror du om nästa? Hör av dig. Skönt om dig vännen, KRAMAR.

2010-03-02 @ 16:14:53
Postat av: Anonym

Jag vet hur mycket du har kämpat under många år gumman,jag tror att mycket av dina värderingar inte stämmer med många av dom som går på wargen att du inte köper allt det där "ytliga".Jag tror och vet att du kommer att kämpa dig fram till mål, och på vägen dit har du hjälpt och stöttat många runt dig, men alla behöver nån att stötta sig mot även du gumman.Jag finns alltid för dig min lilla gumma, tänk att jag kallar dig för gumman fortfarande trots att du är stor nu:)Älskar dig! det är inte långt kvar nu:)KRAMAR!

2010-03-02 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0