Dags för en förändring?

Söker : Mindre rörigt liv.
Civilstånd: Helt Hopplös.


Kl är typ 0200. Ja kan inte sova,
men ja behöver sova, måste sova för att orka upp på skolan..
ja ligger bara å funderar på allt som händer runt i kring mej nu.
Just nu är det kaos i mitt huve, känns som d ska explodera när som helst!
Allting kommer på samma gång... det är bara jag själv som kan ändra på mej.
ingen annan kan göra det åt mej.

du kommer från ingenstans, å du gör mej galen, på både det ena å de andra sättet
Jag blir skit arg, samtidigt som ja blir glad. - förrvirrad...

Jag känner inte riktigt igen mej själv, det är så mkt som ja inte vill göra lr orkar ta tag i
jag bara är....  men den jag är , är inte riktigt den ja var... eeeh, poetiskt :P hehe..

Tur ja har mina sköna polare iaf,.. + i kanten till er ...


¨åsså saknar ja min mamma. - den bästa ja vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0