Inte en sportmössa....


....på hela jävla världskartan!

Jag är döless nu, Trist å va i stan själv!
Men Anna & Eileen kommer snart, å d va ju tur.


Läs de roliga ja tänker skriva nu...



5 milj människor tittar på Tv just nu. 2 milj jobbar.
1 milj sover. 800 000 har sex. 500000 knarkar och
1 dum jävel läser detta meddelandet!

Tog du en dusch i morse?"
"Fattas det en?"



"Vad sa Gud efter att han skapat mannen?"
"Bättre kan jag."


"Varför blinkar inte kvinnor under förspelet?"
"De hinner inte."


"Vad är det för skillnad mellan HIV och män?"
"HIV utvecklas!"





HAHA!  d här va lätt d roligaste inlägget ja skrivit :P






Kommentarer
Postat av: annalinneaa

Vad sa Gud efter att han skapat mannen?

"Bättre kan jag."

Och sedan skapade han kvinnan.



Ska det ju varaaa :D



Men det var jävligt kul att läsa det måste jag säga. :D

2008-08-13 @ 22:11:51
URL: http://annalinneaa.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

Om du har så tråkigt är det ju bara titta förbi i dörren bredvid =) Är där tis-tors i fyra veckor nu. Jag å Lena Beljestrand är det som jobbar. Ha de fint!

2008-08-14 @ 17:12:09
Postat av: Carro

haha ja det var det roligaste hittils :P

2008-08-18 @ 12:12:14
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0