Im here, an Im waiting for you.

Jag är hes, jätte hes.
Kan knappt prata...
Halsen håller på å svälla igen helt tror ja!
Ikväll börjar yran oxå, är inte det minsta laddad. är inte helt säker på att ja ens ska
ut ikväll. Det visar sej väl!

Jag saknar de där, den där känslan.
Va rädd om dom som älskar dej? 
Är det så? Men förr eller senare så finns det alltid någon
som tar över, och då försvinner dom.
Så vf kan inte allt bara få vara ytligt.
Då slipper man bli besviken varje gång.
då ser det bra utåt och alla är glada och nöjda ?
Så säg inte åt mej, hur ja ska leva mitt liv.
Vilka ja ska ha i mitt, Och vem ja ska älska.
Är d så ja vill ha de?

People Always Leave


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0