Och allt var förlorat!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'

Och du somna' den natten så vaken och drömde om allt
som vi kunnat göra
O om någon som vill ge dig värme när allting känns kallt,
o om nån att beröra
Och jag kunde ha gjort vad som helst för att höra den tanken
men själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten -
jag liksom föll över kanten

Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat.



Helgen?

I fredags åt vi middag hos momma. . . Åh efter de, så va ja rastlös..
for in till stan... Mycket folk ute på stan va de..

I lördags.
Fotboll först, jah å de sög ju... trodde hela kvällen va förstörd efter den där matchen! Så fort dom bytte ut zlatan så gick de åt pipsvängen!
 vi for te trångsviken på magasine.. Å de va faktiskt svin kul! Träffa jätte mycket folk ....
sluta kanske inte riktigt som ja ville men... Börjar lära mej att ja inte så ofta får som ja vill =P

Nä nu känns sängen jääävligt lockande, är himla trött!

HAAJ

val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0