Söndag, och en vecka har gått.

Ja nu är helgen slut.
I fredags var vi hos Mattias på frösön.
Flera stycken från klassen va me,
jag behövde en sånn kväll. Vi hade kul, och jag älskar min klass.
Vart mycket djupa konversationer oxå, skönt att få prata ut ibland.

Ikväll har ja suttit hemma och gråtit åt ensam mamma söker.
Dom va så kära och allt var så fint.
Äh är de bara på tv d kan va så?

Näe den här veckan måste ja försöka ta tag i allt skolarbete.
Måste försöka koppla bort all skit, även fast de är sjukt svårt!





Måste bara lägga till att mitt liv skulle inte fungera utan dej malin!

Kommentarer
Postat av: Mia

I mitt hem är det alltid kärlek :) så inte bara på tv! haha!

2008-11-23 @ 22:42:49
URL: http://nogg.se/miakristina88
Postat av: Anonym

<3 I looove you!!

2008-11-23 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0