you're fooling yourself, let me be your man!

Jag blir så trött på min hosta.
Sover inte mkt om nätterna pga av det.
Hostar så ja flyger av sängen ungefär.
Så egentligen kommer inte vemdalen lägligt
nu.
Ingen i våran stuga kommer ju få sova
om ja ska låta så här..

Skulle egentligen ha jobbat idag,
men som sagt har ja inte sovit nånting
och de låter som ja har tre skater i halsen.

Imorgon åker vi runt 12.00 iaf till
Vemdalen och höstforum.
Har väntat sen robban bokade stugan
innan Yran..... går egentligen inte beskriva hur
roligt man har den helgen.

Inatt när ja låg vaken och kollade upp i taket.
så låg ja och tänkte på tre underbara människor.
Tänkte på hur mycket ni betyder för mej,
och hur glad ja är för att få ha dom tre bästa tjejerna i
världen i mitt liv.
Tack för att ni finns. Ni gör mitt liv värt att leva ♥

Malin Anna Marina

Du är fin som du är
när du står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
utan va den du e, å så ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge

Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
är det finaste någon kan få


None


Kommentarer
Postat av: anna

Du är det finaste man kan få denise!

2008-11-05 @ 10:26:16
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: mallis

men puss påre gosdenise! DU kan va bäst!!

2008-11-05 @ 12:36:45
Postat av: Marina

Tack för dig! Du är fantastisk min vän, bäst. LOVE

2008-11-06 @ 12:43:58
URL: http://marinabackman,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0