Då får inte!

här är låten som ja surra om igår,
djup text... den stämmer så bra in. läs så fattar ni!



Du får inte knacka på min dörr

Om du inte är beredd att komma in

Du får inte göra om mitt namn

Och börja kalla mej för din

Du får inte vandra på min väg

Utan att visa mej ditt mål

Inte stjäla av min godhet

För att fylla upp ditt hål


Du får inte riva mina murar

Som jag omsorgsfullt ja byggt

Om du inte skyddar mina drömmar

Så att ja kan somna tryggt


Du får inte ha mig som en dröm

När ja vill va din verklighet

Du får inte säga att du hoppas

Om du inte tror du vet


Men du får ta den tid du behöver

För att förstå vad de är du vill

Du får be en bön att tiden du behöver räcker till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0