Söndag igen...

Ja nu har en, konstig helg gått..
Kalas har d ju vari...
I fredags var vi hos sara och pontus å co.
Vi hade planer att åka till Åre.
det sket sig, så de vart en tur till stan istället.
Jag sunken marina pontus sara Ekeroot Å LG bland annat....
Ingen krog vart d, men jag å sunken hade bra nog roligt...

När vi skulle hem så tryckte vi in typ 11 pers i en liten golf...
men då tyckte bilägarn att de inte gick.. så Oskar å Malin fick ta bussen..

Lördagen då?
Jo de va A-lags fest i Kluk.
Jag fick dejta Jocke ;)
De va god mat å trevligt folk...
Jag slog nästan av sarahs näsben när vi spela pingis.
Ja hade lite svårt för å träffa bollen där på kvällskvisten, så ja plocka sarahs näsa istället.
de va jävligt pinsamt... Hon börja blöda åh den blev stor som en fotboll!
Förlåt =P
Sen gick de utför... Va inte alls på nå bra humör, inte så bra å festa när man inte mår så bra.
de märkte ja igår iaf....
Ibland e ja glad att man inte alltid gör de man tänker. de har kunna sluta riktigt illa. Blir nästan rädd för mej själv!

va iaf iväg å tände ljus åt pappa imorse. 

None

Nä nu ere nog. Haj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0