Stunder i livet......

Vad går allting ut på?
Vad är meningen med allting?
Det finns stunder då ja vet men kan inte acceptera att du är borta.
Ja fyller 18. och du är inte med mig.... Vad har man gjort för att förtjäna det?
Vad har du gjort som gör att du inte får vara med när ja växer upp`?
Ja saknar dej så det gör ont! Varje dag gör det ont...........
Folk tror att tiden läker sår.. I helvete heller..........  finns sår som aldrig läker.


7 år 1 månad 33 dar.
 

kommer alltiid att älska dej!


Kommentarer
Postat av: anna

Vännen, jag kan inte säga att jag förstår hur det känns. Det kan nog ingen.. Men du vet vart jag finns! Jag älskar dig

2008-09-17 @ 11:58:59
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0