Nytt år nya möjligheter, Nytt år samma skit som sist?

Klockan är snart 4, ja ligger hemma i kaxås och kan inte sova.
Ja är sjuk.

Nyår - Sjuk helg vart det. Vi va i duved  typ 15 stycken.
två dagars fest, bastu, Arne Vajse, och skratt.
Jag mårre och oskar fick den lilla stugan nedanför medans alla andra bodde i
storstugan. Vi hade kul, O och M får mej å skratta :)

Gott nytt år oskar

- äh håll käften...

Hm okej! =)

Åh dom älskade stuguborna, tack för en rolig helg, Å malin hestner såklart å alla andra!



Ja, hur blir de nu då me alla gamla nyårslöften.
Höll ja nåra ?
Inte ett enda...

Sluta snusa
Ha körkort
Leva nyttigt
spela gitarr
sköta skolan

Nä så då börjar vi väl om då..
Har bestämt att ja ska sluta snusa, men d få bli när ja tagit körkort.
Två flugor i en smäll ;)
Leva nyttigt.. Är inte min starka sida.. men ja ska ge de ett försök.

sen då, så ska ja innan året är slut bestämma mej, inte för två. utan för en.
Haha. Frisk e ja ej.

åsså skolan, ni ska få se vem ni roat er med.
så va 2008 ett bra år ?

Ja ja tror de! Har varit mycket som har hänt,
roliga saker, tråkiga saker. Nya vänner.
Tycker om skolan lite mer. Samma tjorviga känslor.
du är en saga för god för att vara sann... Sjukt vad ett leende kan göra.
Ja e körd igen.. Men ska inte låta det påverka.. ikke blir så jävla instabil då.

hm nu e ja sådär trött igen så ja kan inte formulera mina meningar och tankar rätt.
så ja ger upp och försöker sova.


Gott nytt år då mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0