SkolaSkolaSkola

Sitter på skolan nu med Emma svanberg.
Nån har skadat matan med en brandsläckare så
vi gick på tehuset... Nu börjar vi inte förrän halv ett...
Då har vi mina bästa ämnen, Matematik och naturkunskap.
De är så jäkla intressant tycker jag.

Vi såg på en film imorse, Shakespear in love..,.
äh vet inte hur de stavas.. Där sa dom, Can yoU love a player?
Kan du de ? Ja de troir ja man kan......

Ja fick nå skit virus på min data så ingenting fungerar..
av hannah... Ganska less, måste nog betala mina räkningar här på skolan =P
Aja, imorn bär det av till holmen och skoterns julafton.. jäklit trivsamt!
bor över från fredag till lördag men far hem lördag natt... De suger ju att man inte
har nån skoter iaf.. de är ju de som är själva meningen me " skoternsjulafton"
men men f¨r väl fira de¨på nåt annat sätt, Hö!
Finns alltid nåt att fira, har ni tänkt på de=P?

Nu såg ja även att ett arbeta jag skrivit på datan på skolan försvunnit..
luigger säkert på skrivbordet på nån data  så hela skolan kan läsa de.. de är ju pinsamt.

Näe nu måste jag arbeta! - Simma lugnt / Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0