Jag glömmer bort att tala om..

Hur mycket ni betyder för mej. Hur glad ni gör mej, och hur lycklig jag är för att jag har er.

One tree hill gör mej galen tror ja. man blir så känslosam av den serien. åh när man ligger hemma i soffan och snorar, är ju Oth kanon :)  

världens bästa vänner, de har jag. Ni vet vilka ni är.
Det är just ni som får mej att kliva upp på morgonen.
o ja älskar er för det,

kom även på att det inte alls är länge kvar tills robban&Hannah får en krabat och
blir en familj. O ja blir faster.. oj va ja ser fram emot det. :)
Man lever bara en gång, och det gäller att ta vara på den tiden man har..
Tror det är dags att börja göra det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0