du har fått mej att läsa..

Jag håller på att läsa boken nu.
jag har inte läst en bok på väldigt länge, men den här boken e
svår att lägga ifrån sig.

Det har även legat en bok på mitt nattduksbord enda
sen jag flyttade in, igår kom ja på att det är din bok..
du lånade ut den o sa att den nog passade mej.
men ja har aldrig läst den. Men de ska jag göra =)

Det är jobbigt, för jag har inte riktigt förstått att du är borta.
eller rättare sagt, ja förstår det inte alls.
Ja väntar bara på att du ska ringa o säga att allt är ett skämt.
Jag vill ringa...

Läste även din blogg för första gången häromdagen,
jag hoppas verkligen att du nu har det så bra som du förtjänar.

det är bara så ofattbart de här Kia. tar vara på minnena o allt jävla kul vi gjort..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Therese Olsson

Hejsan!

Jag är syster med Kia, och har några gånger varit in och läst på din sida, egentligen ramlat in när jag sökt på internet efter någonting som har med Kia att göra. Allt för att förstå! Jag ser att du skriver att du varit in och läst på kias blogg, har du adressen dit? Skulle vilja läsa!

Kram Therese

2010-10-22 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0