Always gonna be an up-hill battle, Sometimes I'm gonna have to lose

Länge sen ja kladda ner nånting här.
Har haft ganska fullt upp med plugg och mini renovering.
Men nu börjar det bli klart i lägenheten, bara alla förbannade lister kvar.
Det är jag inte kapabel till så vi får ringa nån handy man som får fixa det =)

Det har varit lite upp och ner den senaste tiden, mest upp. Lite ner.
Men e huvet dumt, får kroppen lida!!
Måste erkänna att jag tycker att julen, advent och hela körét e rätt mysigt.
De är första gången på väldigt många år som jag inte tycker att det är enbart en plåga!
Fast det är rätt mycket pysslande,  för att få ihop o hinna träffa alla!
Sen måste jag ju HISSA internet shopping!! Så förbaskat lättsamt, har enbart köpt julklapparna på nätet iår.
Tänker inte in å trängas bland alla galningar i stan.
Så God Jul mina vänner, nu måste jag plåga mig igenom lite grekisk litteratur historia!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman det tog dig nästan 10 år att få tillbaka den känslan,så är det att lära sig leva med en stor sorg..ingen blir gladare än jag att få höra dessa ord!:)Älskar dig av hela mitt hjärta tror inte du förstår hur mycket det/du betyder för mig!GOD JUL på dig:)

2010-12-15 @ 21:19:33
Postat av: mamma

Lilla gumman det tog dig nästan 10 år att få tillbaka den känslan..så är det att leva med stor sorg..livet läker absolut inte alla sår men man kan hitta andra vägar som är värd att gå och leva för..ingen är gladare än jag att få höra dom orden igen och se glimten i dina ögon:) Älskar dig av hela mitt hjärta!! God Jul på dig min älskade dotter:)

2010-12-15 @ 21:28:36
Postat av: mamma

ha ha ha lite tjatigt kanske...

2010-12-17 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0