underbart är kort?

Livet kan vara något underbart, men de kan också vara ett rent jävla helvete.
Just för tillfället förstår jag inte meningen med det över huvudtaget.





"jag fick låna en ängel" -
den låten har jag hört på i samband med 3 dödsfall nu på inte allt för lång tid.
Jag hatar den samtidigt som ja älskar den.
Men ja vill ALDRIG mer höra den, o ja vill ALDRIG mer gå på en begravningsbyrå och be om att få hjälp med en dödsanonns till en vän, en vän som är lika gammal som mig.
En vän som jag skrattat med, skrattat åt. gråtit med o bråkat med.
En vän som jag aldrig kommer att glömma, ett skratt som aldrig kommer sluta eka i mitt huvud.
ett jävligt roligt skratt.

Kia, kommer du ihåg när vi satt hos dej och söderbom varje kväll i flera veckor?
vi skrattade o gjorde ner varandra för alla galna grejer vi gjort helgen innan.
vi köpte godis på lidl och willys.... vi sa alltid, imorgon börjar vi träna, lr på måndag kanske?

V
i började aldrig träna, vi gav blanka fan i det som allt annat.
det enda vi prioriterade var helgerna och fest. O kul hade vi oxå, nästan jämt.
Ja just de, Kommer du igåg plastbiten från tampongförpackningen? den som såg ut som ett hjärta, du satte upp den på anslagstavlan som ni hade ovanför köksbordet o sa : den här vill jag att ni ska ge mej när jag fyller 18!
Jag sparade den lilla plastbiten, sparade den länge o visste vart jag hade den. men i samband med flytt och städning försvann den. Men de är väl tanken som räknas va? ;)








Fan vad jag hatar att man inte vet vad man har förrän man förlorar det.
satans jävla skit kia..... du skulle ju vara med på min student? Va full o galen med mej?
Du kommer nog vara med ändå, på ett eller annat sätt.
Men jag hoppas verkligen att du har kommit till en plats där du trivs nu, där du inte är ett olycksbarn Kia.
Du kan ju passa på o hälsa pappa, - säg att ja saknar honom lika mycket nu som då. Och att ja älskar honom av hela mitt hjärta. Hälsa honom det är du snäll.



sen vet du att de här kommer göra ont till och från väldigt länge. Men eftersom du valde det själv, kan man som inte bli arg på att de handlar om sekunder lr minuter. Men ja tänker väldigt ofta på, om det finns något jag kunnat gjort? Eller sagt? Bara för att få ha dej kvar! Men som sagt vi fick låna en ängel. jävla skit låt.....

Sköt om dej nu Kia.
Älskar dej och tänker på din familj i stortsätt oavbrutet.
Puss&Kram vännen*

Kommentarer
Postat av: S

<3

2010-03-30 @ 12:13:38
Postat av: Johanna

Vad fint skrivet, supermysigt! Kram vännen

2010-03-30 @ 12:48:06
Postat av: Elodie

Får gåshud av inlägget. Fint skrivet gumman! <3

2010-04-01 @ 00:19:28
Postat av: Jonna

Puss påre gumman! <3

2010-04-01 @ 11:18:25
Postat av: Jennym Jonsson

Åh vad fint skrivet...

2010-09-13 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0