Kärleksfull!

Jag är lyckligt lottad som har träffat en underbar människa.

  • En som kan ta mitt humör, för de tror ja kan vara en jäkla plåga.
  • En som kan älska mig dom gångerna då ja är utan snus och har pms.
  • En som säger att han älskar mej, när ja som minst förtjänar det.. men när jag som mest behöver det.
  • En som alltid säger, Men gumman. det ordnar sig.
  • En som alltid säger att ja e fin, fast jag e tjock har fula kläder, fett hår, inge smink o hål i sockarna
  • En som ALLTID finns där. Vad det än handlar om.
Det finns bara en som du Jesper!







Kommentarer
Postat av: säänäbänänä

hahahaha jag tycker du är fin ibland :D

2010-09-10 @ 00:06:09
URL: http://smonisha.blogg.se/
Postat av: Denise

Haha.. hållkäften sanna. du ska oxå tycka att ja e fin fast ja har hål i sockarna! :P

2010-09-10 @ 05:49:25
Postat av: mamma

Det e kärlek det.. Va rädd om varandra!

2010-09-10 @ 16:11:14
Postat av: malle

tur att han har världens bästa tjej också då, för det finn inte helelr någon som du. Love you! //Malle

2010-09-10 @ 16:36:21
Postat av: carro

åååh va nuttinutti då Denise :) haha

2010-09-22 @ 21:52:19
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0