BF1b

Har snart gått en vecka på Wargen , har gått superbra å d va inte så hemskt som ja trodde :)
Har fått en grym klass oxå.. Alla e helgrym :D Å vi har fått skitbra schema oxå. Ja e NÖJD
Var på Aditro idag, har helt ärligt saknat det stället :P Så nu ska ja börja jobba lite igen. Marie min teamledare e världens mysigaste.

Idag har ja varit å träna me Marina. sen gick vi hem å käka, med sarah å Morin. Myspys :)

Igår hade vi rövsugs match, . dum jag som ställde mej i mål överhuvudtaget.. Nu har jag ännu ondare i mitt jäkla finger.... Fick bryta i halvlek.. Fick spela ute istället, eftersom vi hade så lite folk:S Har inte spelat ute på typ 1-2 år... Jobbigt va d.



Hur ska ja göra ?
Jag är inge bra på de här,
ja vill bara att du ska förstå.
Hur gör jag dådå?
du har helt fel uppfattning. 
Det  är inte som du tror.
Vill så mkt mer.
Hur ska jag någonsin våga förklara ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0