Ibland är det svårt.

Jag är superförkyld, så jag är hemma idag.
Jonna&Anna har varit hos mej. =) Mys..
Igår vart det som det vart, allt blev helt fel.
det var ju inte riktigt så här ja ville att det skulle bli.
en jävligt svår situation..... Hoppas du förstår!

Helgen: Den va fylld med robert wells, brända pepparkakor, glögg vänner och öl =)
I fredags va jag sarah söderbom och Malin i söderåsen och brände pepparkakor... Äcklig vart dom, men kul hade vi.. Jag å sarah iaf= )
I lördags bar det av till östersund, vi va hos mej några st.. trevligt : ) Förutom att mårten rev gardin ;) NÄRÅ eftersom ja e så bra på skruva , så skruva nja ju fast den på ett litet kick !




Hatar den här känslan, jag vet att jag gjort fel på ett sätt, samtidigt som det .. äh ja vet fan inte.
Bryta ihop å gå vidare, som sarah skulle ha sagt =)

Nä nu kommer snart anna tillbaka <3


Kommentarer
Postat av: Anna

skön denise, vi hade ju as mys:D festen kommer bli as bra om alla bara kan sluta tveka!;)

2007-12-12 @ 17:49:21
URL: http://asundqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0