Denise, du är ett puckobarn!

Jaha, nu är det söndag igen. Förbannade söndagar.
Min helg har som vanligt varit VÄLDIGT händelserik. 
så nu är det nog dags att jag skärper til mej.
Jag förstör ju bara för mej själv.....
Ja en jväla pajas d e ja ju iaf!
Fast i fredags, ja hade ju jävligt roligt, även fast det sluta med kaos.....
Träffa Marina på olearys. Sen  va d super kul att Malin va me, de va ju skit längesen´.
som vanligt så fick hon sej en massa goda skratt,,,, Skade glädje :P?

Började med att vi va hemma hos mej, jag cec ida å malin.. satt där ett bra tag sen kom jonna å anna.
då kom vi på att vi skulle försöka ta oss  in på krogen.... Jag å jonna lyckades skit bra.vi behövde inte betala ett smack.' INTE ENS FÖR JACKORNA. dom tog ju tydligen inte kort där. HAHA.
Ja så jag å jonna .. ja vi var väl som vi alltid e . fullfart var det. Träffade jätte mkt roligt folk, åh ja hade faktiskt skit kul...... Tills ja pajjar allting för en dum skit grej. Jag får skylla mej själv, för att ja e så korkad.
Men aja, kul hade vi iaf :)

Och imorgon, då ska jag ta taaag i skolan!
för det har ja lovat bettan=)

Aja SIMMA LUGNT!image10

Kommentarer
Postat av: malinski

skadeglädje är den enda sanna glädjen ;) haha

2007-11-25 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0