helt meningslöst

100 frågor.

1. Tre namn jag lyssnar till:

Hm, Denise Dempa Britt doris säkert fler ; )

2. Någonting jag tycker om med mig själv:


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Ja typ allt:P

4. Detta är jag rädd för:
Höjder.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Skratt kärlek åsså mat ;)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Jag kan allt ?

7. Detta tycker jag om att göra:
Ja, sjunga å va med mina vänner.

8. Detta vill jag göra just nu:
Åka till min lilla lya i stan.

9. Bästa känslan:
Förväntansfull

10. Värsta känslan:
Skam

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
humor, snygg social åsså ska han va bra på massor med saker

12. Är jag kär just nu?
Kär. Näe : )

13. Jag vill gifta mig:
Klart ja ska gifta mej

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Ja....

15. Min käraste ägodel:
Iblivit miljonär

16. Något jag vill ha i present:
En massa pengar

17. Detta har jag på mig just nu:
en stor tröja.

18. Favoritkläder:
Öhm... Jeans

19. Favoritdjur:
hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jazz.

21. Favoritlåt just nu:
ingen

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Ja, Ios. Engelska

23. Stjärntecken:
Jungfru

24. En bok jag älskar:
I taket lyser stjärnorna

25. En film jag älskar:
Dirty dancing

26. Tv-program jag gillar:
One tree hill

27. Favoritdoft:
Hot

28. Detta äter jag gärna:
mammas mat

29. Dricker helst:
Sprit

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
USA och Thailand

32. Färg på mina ögon:
Blå

33. Min längd:
169 kanek

34. Jag tror på:
spöken

35. Jag spelar:
Pajas ibland

36. Person jag beundrar:
Inte en jävel

37. Så här bor jag:
Bor i
stan själv. + hemma i kaxås så bor ja me mamma å basse

38. ??
?

39. Det här tänder mig:
Du skulle bara veta;)

40. Det här gör mig avtänd:
Öhm...... Ingentinf

41. Favoritfärg:
Svart

42. Favoritcitat:
äh

43. En hemlighet jag vet:
Ja har inga hemliugheter

44. Bästa present jag fått:
Öhm,  en dammsugare

45. Senast köpta skiva:
Oj, d va ju skit kängesen

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
lJa inget

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
stortån

48. Udda förmåga/egenskap:
ingen antar jag..

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En ko

50. Vad lyssnar du på just nu?:
inget

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:
Vaknat ätit, ska hem till stan.

52. Var är dina föräldrar födda?:
Båda i Östersund

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Ja, nå virus skit

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Öhm, Max :D

55. När badade du i en pool senast?:
Nu i Somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
ja, många

57. Hur många barn vill du ha?:
2-3 stycken kanske!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Ingen

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
nä,  får inte rösta

60. Vad har du för TV-kanaler?:
Ja alla

61. Har du åkt moped någon gång?:
Jo d har ja faktiskt

62. Har du busringt någon gång?:
Ja,

63. Har du fått felparkeringsböter?:
Nej, har inget körkort

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Skulle ALDRIG falla mej in. fyfan   "Falla mej in" Haha

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Öhm. Usa...

66. Har du en egen trädgård?
nJA. en litten gräsplpätt

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:
Nalle puh

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
nää

69. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? :
Öhm, Highschool musical :D

71. Favoritpizza?:
vet inte

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
öhm, ljusrosa :D

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Näe, men nu måste ja försöka:P

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
Ja vet inte

78. Favoritchoklad?:
öhm.

79. När röstade du senast?:
Har inte fått röstat än

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
vet inte

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Jajjemensan. flera stycken ;)

82. Är du bra på matlagning?
Asbra

83. Klarar du att tanka själv?:
Tanka vadå?

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på ?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?:
Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
Nej

87. Vad var det senaste du handlade?:
snus

88. Har du kräkts offentligt?
Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
Mångmiljadär

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
näpp

91. Har du ringt något betalnummer?:
Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
Ja d e klart

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
vet inte


94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
Japp, mycket å kolsvart : D

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
inget

96. Vad har du i din väska?:
Allt mellan himmel å jord

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
höhö

98. Vad är du tacksam för idag?:
Ja att ja inte e så bakis: P

99. Var hittade du den här listan?:
Johanna

100. Fem personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Hm. Nä : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0