:D


1. Sätt din musik på bland.
2. Klicka på "nästa"knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!


Hur mår du idag?
Det lilla livet

Kommer du komma långt i livet?
Nobody Knows

Hur ser dina vänner dig?
Loves proof

Kommer du gifta dig?
Temperature

Vad är ditt livs theme-song?
She wants it

Vad är ditt livs historia?
All i want is you ;)

Hur är skolan för dig?
TNT

Hur kommer imorgon vara?
You shook me all night long

Hur kan du komma frammåt i livet?
I Love rock and roll

Vad är det bästa med dina vänner?
Smack that

Vad finns i lager för nästa vecka?
I wanna fuck you.

Vilken sång beskriver dig bäst?
Im a bitch. Haha.

Hur är det med ditt liv?
Ironic

Vilken låt ska spelas på din begravning?
What if god was one of us

Hur ser världen på dig?
Not alone.

Kommer du ha ett lyckligt liv?
Let me touch you

Vad tycker dina vänner om dig?
you know im no good

Har du en mörk och djup hemlighet?
Back to black

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Rehab.  HAHA

Hur kan jag göra mig själv glad?
What hurts the most

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
No one

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Hallelujah

Vad är några tips till mej?
It can ony get better

Hur kommer jag bli igenkänd?
REHAB. HAHA

Vad är min danssång?
Whiskey lullaby

Kommer jag hitta min drömkille?
Bubbly =)

Kommer jag bli lycklig?
Listen to youre heart

Kommer jag har kvar några av mina gamla vänner när jag blir gammal?
Wherever you are :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0