Malin Hestner 900921

Tillägnad dej skallepär!

När var det? vilket år började vi 7:an?
Ja har ingen aning, ja kan inte räkna ut det det står still.
Matte har aldrig varit min starka sida aja, tvåtusen nånting...
när vi började 7:an iaf, de va då vi började umgås, vi var med varandra jämt.
vi satt ihop. ALltid var det vi två. Aldrig har ja varit så tacksam som då, när
ja fick chansen att lära känna världens bästa människa.
Tur ja tog den!
Visst, det har inte alltid varit så lättsamt som det var i början, vi har haft flera gånger
då vi absolut inte går ihop, och eftersom jag är världens tjurigaste människa, och ja har aldrig fel
så har  det blivit svårt ibland. Men hur som helst, så i slutändan är det alltid jag & Malin..
 Och dom andra,  och det är det ja tycker e så himla bra!
För Malin, ja älskar dej, ja älskar din familj, ja älskar din soffa, ja älskar att du alltid bjuder på dej själv,
att ja kan prata me dej om allt i hela världen. Älskar att jag får dej att skratta, för när du skrattar...... då kommer jag ihåg allt roligt, allt dumt å konstigt vi gjort....

En kort sammanfattning: Jag älskar dej malin.

Som vi alltid skrev förut, : du är min bästa vän. Du&Jag nu&föralltid!

             

Kommentarer
Postat av: skallepär

åå fisen, du e go du! I love you!

2008-02-07 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0