Fick låna en ängel för en stund.


Igår var det världens finaste minnesstund för Fredrik, Shira och Alexander.
De var jätte mycket folk och mycket fin musik.
När anna sjöng  "ja fick låna en ängel" brast de för mej.
det är en av dom finaste låtarna jag vet. Många minnen kommer tillbaka
när ja hör den, och speciellt vid ett sånt tillfälle.
När man ser all förtvivlan och alla tårar på dom roligaste
och tokigaste människorna som man skrattat och umgåtts me.
då gör det extra ont. Man trodde aldrig att nästa gång vi ses
ska de vara vid ett sånt här tillfälle ?
Näe, ja fattar fortfarande ingenting. jag slutar aldrig tänka på familjerna och dom
allra närmsta. För ja vet hur ont det gör, och hur mycket man måste gå igenom.
Men man måste vara stark. Hårt  men sant.


Har dom inte haft roligt i himlen förut,
så har dom det nu. / Dykarn



Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?

Kommentarer
Postat av: Patricia

2008-11-20 @ 18:41:08
URL: http://fernandez.blogg.se/
Postat av: Patricia

Livets stora hemlighet, allting kommer att bli bra!

<3

2008-11-20 @ 18:42:48
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0