När folk säger åt mej,

hur jag ska göra saker och ting.
då blir jag irriterad... "Nä denise gör så här istället"
jag blir så trotsig så då gör jag istället precis tvärtom.
speciellt när de gäller städning och diskning...
låt mej göra på mitt vis så blir de bra. dumskallar :D

Trivs iaf kanonbra i ny lägenheten..
jäklit skönt är det!
kom och hälsa på mej =)

haha idag var jag lite pinsam.. eller ja gjorde sveriges sämsta parkering.
Det stog två stora långa bilar bredvid mig, så då backade ja in mellan dom.
sen när ja kom tillbaka och skulle hämta bilen, så stog de två jätte små bilar bredvid på varsin sida.
jmin bil stog inte som den skulle oich jätte långt ifrån kanten... såg så jäkla dumt ut.
tror ni ja va lite snabb där ifrån sen eller :P Skulle nån sett mej så tror dom ju att ja fått körkortet på postorder.


Nu ska ja in till stan igen.. Fan va ja åker fram och tillbaka.
Pusshej Snart forum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0