Nu ere dags igen, tävling denna gång!




jaha, då vare dags igen.. Ett nytt försök me att komma i form. Haha.
har klarat två dagar utan mat, de är inte kul.. men de går.
den här gången tävlar vi, jag mamma och Pierre.
först å främst ska vi köra till på fredag. För på fredag var det visst fest?
Jannez och LOW CARB öl? Haha

man måste va sysselsatt hela tiden för att inte gå åt, så frågan e vad ja ska göra nu.
ska iväg å gymma runt sex, men de är ju 1,5 tim dit!



youre the most beautiful thing I´ve ever seen.



Kommentarer
Postat av: Marina

DU ÄR FASEN DUKTIG DU! :)

JAG ÄR OCKSÅ RÄTT DUKTIG, PLUGGAR LITE.. ELLER JAG SKA. HO H O.

LÄNGTAR TILL PÅ MÅNDAG DÅ JAG ÄNTLIGEN FÅR TRÄFFA DIG IGEN!!!!!!!! BJUD HEM MIG TILL KAX NÅN DAG, DET SKULLE JAG TYCKA OM!

FAN KÖR SÅ DET RYKER NU!



PUSSS

2009-12-08 @ 18:13:06
URL: http://marinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0