Äntligen lov..

Är hemma i kaxås ska till å käka lite lunch nu.
Sen i eftermiddag ska vi till Malin, å sen på bygdegårn i nälden.
mat å pub å grejjer, blir nog trevligt =) Men ja har inga kläder, ja e ful i håret...
va gör man dådå?
Sen funkar fan inte min telefon heller, den lever sitt eget liv...
aja, och imorgon är det pimpeltävling och afterpimpel i almåsa.. de blir nog skit bra,
tycker de är skönt o träffa alla hemma i offerdal, de händer ju inte jätte ofta nu förtiden.

Nä vet ni, nu ska ja fila naglarna. De tar sej ;)

Kram Banan

Kommentarer
Postat av: Mina

hahahahhahaha kram banan, det rimmar ju ;)

2009-02-27 @ 22:34:10
Postat av: Marina

väntar ju på ett samtal från dig, man undrar ju om du lever. men då vet jag, mobben är på semster. hör av dig så fort du kan :) haaareee najs i helgen! åå duu, jag vill träffa dig innan jag oker till uppsala :)

2009-02-28 @ 10:47:56
URL: http://marinabackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0