did I disappoint you, or leave a bad taste in youre mouth?

Jag vaknade precis, fick så jäkla ont i huvet så ja va tvungen å gå hem idag.
så nu när ja sovit några timmar känns det mycket bättre.
Fast när man går och lägger sig när de är ljust ute och vaknar när det är mörkt , själv.
så känns de jätte konstigt =P

Jag har ingen telefon som funkar, de är skit jobbigt!!
Ja kan inte få tag på nån, och ja måste prata med min mor...
Hur gör man då, haffar nån på stan :P?

UTLANDSRESA.
alla mina muppar till kompisar fattar ju inte att vi INTE ska åka till jävla Maffia Bulgarien.
9 mot 1... Känns som jag förlorar!!
Jag vill verklikgen verkligen inte till bulgarien.. Ja vill åka till grekland, kos.
Men ingen annan tydligen =P
Nä så vet ni tjejer, vi kommer h så tråkigt så tråkigt på våran semester i sommar. kommer bo råtter i kudden, det kommer va en taskig hotellbar. Poolen är full med kiss. Och rånad våldtagen och skjuten kommer vi bli.
så ja vet va ni kommer säjja.
VI SKULLE HA LYSSNAT PÅ DENISE ;)
just de brudar, ja har nästan aldrig fel!!




Kommentarer
Postat av: anna

men sunny beach är faktist as kul :)

2009-02-05 @ 18:36:59
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: denise

äh de är ett värdelöst land :P

2009-02-05 @ 18:47:31
Postat av: Sarah

Haha, positivt Denise ;) Näe åk till Halmstad med oss istället :P

2009-02-05 @ 22:43:31
URL: http://sarahjl.blogg.se/
Postat av: annalinnéa

Optimisten Denise är i farten!

Nejnej, det blir inga råttor i kudden och inget kiss i poolen, vi kommer ha det så bra så det är vi som kommer säga "vad var det vi sa Dempa? :D"

2009-02-09 @ 20:43:08
URL: http://annalinneaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0