en klagares dag ?

Ja idag känner jag för att klaga lite,  fast ja är på rätt bra humör
går omkring här i kaxås å flinar lite för mig själv.
det känns nästan som fjärillar i magen,
men vart fan dom kommer ifrån och varför, de vet ja inte =)
Ja nu till att klaga... Ibland finns det personer som verkligen går mig på nerverna.
sånna som gnäller, men som inte har nåt att gnälla på... men dom gnäller på allting som går att gnälla på.
tycker synd om sig själv och ska hela tiden ha bekräftelse. Shut up chicken, påsken är över.

Men idag dissar jag GNÄLL. och hosta..



hm va de här inlägget lite gnälligt kanske =) ?


Aja, ikväll ska ja iaf äntligen få se I taket lyser stjärnorna..
Ja läste den boken när ja gick i nian, och det är den bästa bok jag läst.
så gissa om ja vart glad när ja hörde att den skulle komma på bio =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0