jag påverkas, blir påverkad. och du är raderad.

Dom senaste veckorna har jag mått riktigt bra, både fysiskt och psykist.
Tränat, ätit bra och varit glad.
det kan ändras på fem sekunder... jag har försökt att lära mig att ingen ska kunna trycka ner mej.
Ja har mycket kvar att lära, ja blir påverkad av för mycket... hjärnan går på högvarv och skolan är det sista stället som jag vill vara på. Jag är inte där, så då mår ja dåligt över det.
När fan ska ja lära mej att det inte blir bättre av att stänga in mig?
Jag vet egentligen vad som är bäst, men hjärna å hjärta sammarbetar inte alltid.
o ni som tycker att ja gnäller behöver inte läsa.. men ja skriver när ja mår dåligt, för på nåt sätt
måste ja få ut de. För ibland gör det så ont, man kämpar o sen faller.
det är så lätt att hamna längst där nere, men de e ett jävla helvete å ta sig upp igen.

- Kommer jag till helvetet eller himlen?
- Du är redan i helvetet, livet på jorden är helvetet.





borttagen, raderad... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0