Dont say I´ll never gave you anything.

Dags för ett förvirrande blogginlägg igen kanske.

Jag får mycket att fundera över efter mina händelserika helger.
veckorna går åt till att fundera.. måste säga att ni ger mig mycket att tänka på.
vissa bra saker, men mest förvirrande saker.
Ofta saker som får en att inse hur struligt allt egentligen är, inte bara för mig. utan för
många. dom senaste helgerna har gått åt till att skita i allt...
köra sitt race å bara va. Men de håller inte i längden.. ja tänker inte va den galna
partyprissen föralltid.. de är iaf vad ja har tänkt. Och ja hoppas att folk ser mej som nån
annan än det oxå.
Jag skulle vilja börja leva för nåt annat igen?
är allt tillåtet i spel och kärlek? de sägs så, men sen kommer samvetet. de dåliga samvetet kan äta upp en inifrån.
så om jag gör någonting som gör mej glad, men som samtidigt gör någon annan ledsen.
det kan väl inte vara spelets regler?

Fan oxå va satans förvirrande.. är det så att ärlighet varar längst eller måste man använda vita lögner för att må bra, eller hjälpa någon annan? eller va fan surrar ja i......

Har kollar på One tree hill i flera kvällar i rad nu. en jävla djup serie. tänker för mycket som vanligt, och vill för mycket, och går och hoppas på att du vill samma sak.
så du, dont say Ill never gave you anything!

Puss&Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0