Jag saknar dej så de gör ont!!

Som vanligt runt jul är saknaden enormt stor.
Varje dag gör det ont, o varje dag funderar jag på meningen med allting.
Alla julklappar allting runt omkring är ju så jävla ytligt.
Ja tänker på allting som vi missat, allt du missat.
Jag vill ha dej här, på jorden..  här med din familj!! Vem är det som bestämmer
egentligen? O vad hade du gjort eller vi gjort för att förtjäna de här?
Det spelar fan ingen roll hur många år det går, människor brukar vilja trycka på det...
Men det spelar ingen roll, ja saknar dej mer och mer för varje dag som går.
Jag kan inte låta bli och bli avundsjuk på dom som har en hel familj.. för dom vet inte hur bra dom har det.

God jul min älskade pappa.


Kommentarer
Postat av: malle

ja ingen kan säga att inte livet är orättvist, och på julen märks&känns de ännu mer..massa kramar till världens bästa Denise! Pussss

2010-12-21 @ 15:28:59
Postat av: minis

love you världens bästa!

2010-12-22 @ 07:30:51
Postat av: Natalie

INGEN har gjort nåt för att förtjäna nåt sånt här, det är bara att konstatera att livet är orättvist.. Och förjävligt många gånger. Men säger till mina barn att våra nära och kära är med oss alltid och delar våra stunder, skulle aldrig säga det till dom om jag inte själv stenhårt tror på det! Tusen kramar till dig <3 och GOD JUL

2010-12-22 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0