HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sjätteklasslärarinnan, Fröken Lund frågade sin klass:
Vilken mänsklig kroppsdel ökar sin storlek med tio gånger när den blir stimulerad??

Lilla Åsa stod upp och sa, Du borde inte ställa sådana frågor till sjätteklassare!
Jag skall berätta detta för mina föräldrar, och de kommer att berätta det för rektorn, som då kommer att avskeda dig!

Fröken Lund ignorerade henne och frågade samma fråga en gång till.
Vilken mänsklig kroppsdel ökar sin storlek med tio gånger när den blir stimulerad??

Lilla Åsa stod då med öppen mun, men sade sedan: Nu kommer du allt att få stora problem.

Lärarinna fortsatte att fråga: Är det någon som kan svaret?

Till slut så reste sig Uffe upp, tittade sig nervöst omkring, och sa; Den kroppsdel som ökar sin storlek tio gånger när den blir stimulerad är pupillen i ögat.

Fröken Lund sa; Det är helt rätt Uffe, sen vände hon sig till Åsa och sa: Och för dig min lilla flicka, så har jag tre saker att säga:

Ett, du har snuskig och osmaklig fantasi.

Två, du har inte läst läxan du skulle ha läst till idag.

Tre: och en dag kommer du att bli mycket, mycket besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0